tirsdag 13. august 2013

SOVEROM...

...

omsider nymalte gulv, sparklet vegger og tak
og malt - i hvitt!
.........

Sengegavl eller ikke, små eller
store lamper, på vegg eller gulv, eller kanskje
i taket denne gangen - sorte
eller hvite, nattbord?, gardiner?,
Det kom en del valg som plutselig ble
vanskelig å ta...

...før jeg bestemmer meg blander jeg litt her, og litt der -
setter ting "pent" på gulvet, før jeg tar valget
og skrur nye hull i vegger og tak, for da er
det vel litt for sent - å angre, eller..?




{Lampe, sengeteppe og skjell kurv: Senze of Joy}



11 kommentarer:

  1. Så nydelig og eksotisk. Spennende og annerledes, liker så godt måten du har fått til lampa på, å den benken... nydelig.
    Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Så fint!! Flott blogg du hadde, jeg likte meg her og kommer garantert tilbake:)

    Annelise:)

    SvarSlett
  3. Wow! For en lekker styling! Elsker stoffene i kombinasjon med treverket og fargetonene i bildet. Ha en fortreffelig lørdag! Klemmer fra Beate i Telemark.

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint!!! Kan jeg spørre om hvor man får tak i det sengeteppet?
    Klem fra Stine:)

    SvarSlett
  5. "What will be the manner of her going chanel replica out?" inquired Sola. "She is very small and very beautiful; I had hoped hermes outlet that they would hold her for ransom."
    Sarkoja and the other women grunted angrily at fendi outlet this evidence of weakness on the part of Sola.

    SvarSlett